lørdag den 6. februar 2016

USA 2016-2017



Hejsa, mit navn er Freja og jeg skal i år til USA som udvekslingsstudent i 10 måneder.
I øjeblikket går jeg i 9. klasse i København. Jeg har valgt at oprette denne blog, så både kommende udvekslingsstudenter, min familie og venner kan følge med. Jeg har længe haft et ønske om at komme til USA, derfor snakkede jeg med mine forældre om det, og vi bestilte så et interview hos Explorius i februar 2015. Jeg blev godkendt, og derefter var det bare at vente til mine ansøgningspapirer kom.

Jeg fik hele ansøgningspakken d. 25 september, og så gik jeg ellers igang. Hold nu op hvor var der meget der skulle udfyldes, Men jeg vil det heldigvis så meget, at det ikke var noget stort problem.
Så status er nu, at jeg er færdig med min ansøgning, den er blevet godkendt af min amerikanske organisation ICES og nu venter jeg alså bare på min værtsfamilie:-)

Det var en lille smule om mig.
Knus fra Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar