lørdag den 13. februar 2016

Favorite exchange blogs

Hej kære læsere.

Jeg er selvfølgelig ikke den eneste der fået denne idé at oprette en blog omkring sit år på udveksling.
Derfor tænkte jeg at jeg ville vise jer nogle af de blogs som jeg følger med i/har fulgt med i.
Jeg synes helt klart at I skal tjekke dem ud, de er så gode!


Amalie Bodal - Helt klart min ynglings af dem alle, hun har lavet rigtig mange og detaljerede indlæg:-) Hun var derover i 14/15 i Oregon.

KissefromE - Nogen af jer kender hende måske fra youtube også (kissesfromE, hvor hun også laver videoer omkring sit ophold), men hun har alså også oprettet en blog som også er super god. Hun er i Kansas.

Alma Bjergfelt - Også en rigtig god blog. Hun bor i San Diego, Californien.



Alma spies - Super god blog, med gode indlæg. Hun var i Californien i 14/15



Jeg håber at i kunne bruge dette indlæg til noget!:)


-Knus fra Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar